piątek, 24 stycznia 2014

Jak zdobyć pozycję w w biznesie mody, czyli jak wygląda praca i płaca!

      Mnóstwo osób jest zainteresowanych pracą w rzekomo  baśnionym świecie mody, jednak mniejsza liczba  ma świadomość jakiej powinno się  pozycji szukać i czego od wiedzy po umiejętności techniczne będą potrzebne.To nie jest łatwe, tym bardziej, że branża jest trudna i powszechnie NIEDOSTĘPNA.

  Powszechne dyskusje na temat stylizacji, nowych trendów oraz używania Instagramu.. czy to jest esencja branży?  Sprawdźmy to razem.


       Branża mody lususowej głównie bazuje na korporacyjnym systemie zarządzania i skłania się ku organizowania od tworzenia logo po marketing, sprzedaż osobistą.. jak w każdej marce gastronomicznej albo biurze raachunkowym. Biznes ma czyste reguły, jednak rynek mody należy do najbardziej dynamicznych i staje się coraz bardziej konurencyjny.

Wszędzie, a przede wszystkim w tej branży LICZY SIĘ KREATYWNOŚĆ.  Warto posiąść każdą umiejętność w każdej branży i skupić się na własnym rozwoju. Jeżeli dany sektor jest dla Ciebie bliski- poczytaj o nim, posiąść informację praktyczne i szukaj możliwości.. WSZĘDZIE, bo Internet nie ma granic.



Nie ma złotej reguły, a sposób jest prosty. UDOWODNIJ, ŻE ZNASZ RYNEK.  Jeżeli pracowałeś/ pracowałaś w obsłudze klienta będzie w sprzedaży w salonie odzieżowym to duże marki jak Gucci, Burberry bardzo są zainteresowane osobami o umiejętnościach interpersonalnymi, które posiądziesz w każdej branży. Jeżeli szukać pracy na konkretnym stanowisku jak w biurze prasowych, dziale marketingu cy rozwoju produktu WIEDŹ, ŻE MUSISZ BYĆ NA BIEŻĄCO!

Zainteresowanie i orientacja jest częściej bardziej pożądana niż samo wykształcenie. Pamiętaj! Gdziekolwiek aplikujesz i chcesz się rozwijać to pokaż, że znasz się na tym co jest pożądanie. Jeżeli chcesz być grafikiem, jak zdrowy rozsądek podpowiada, warto obsługiwać nowe programy graficzne i znać nadchodzące trendy.

Czytajcie, a znajdziecie ważne informacje, które pewnego dnia pozwolą Wam wygrać walkę o pracę marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz