czwartek, 10 lipca 2014

Ciocia Prada trzymała kciuki za mój polski sukces, czyli warto czekać!

thefashionfoot.com
Udało się. Po wielu latach, rozjazdach i powrotach skończyłam studia. Jest rewelacyjnie i teraz czekam na kolejne zawodowe wyzwania. Sama ciocia Prada trzymała kciuki i nawet moja promotorka to wiedziała.
Temat mojej pracy dyplomowej dotyczył komunikacji marketingowej na przykładzie marki Prada przy współpracy biura prasowego Prada S.A. w Mediolanie oraz dzięki licznym raportom specjalistycznym ze strony oficjalnej www.prada.com.


Kolejne wyzwania?
Spokojnie, ale konsekwentnie realizować swoje cele oraz nie rzucać mody i całego biznesu, tylko po to, że raz nie udało mnie się. Czy się spodziewałam, że będę pracować w rodzimej firmie bliższej Trrusardi niż Prada, a sam Gucci zapewne kiedyś to doceni.
 Jak głosi treść mojej pracy od 2015 dom mody Prada będzie potrzebował więcej pracowników do swojego nowego centrum logistycznego. Może to będzie cel na najbliższy rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz