wtorek, 30 września 2014

Tylko z przypadków wydarza się wszystko.

Dzisiaj usiadła. Siedziałam w wygodnym krześle na wysokości trzeciego piętra, gdzie mogłam dojść na nogach. Byłam tam w celach służbowych, a w miejscu, które przechodziłam dość często. Spotkałam ludzi o podobnych radościach i problemach dotyczących pracy,bo takie było nasze zamierzenie. Wniosek: mogłabym dalej gnać po krajach, nazwach i uczyć się, a teraz mam szansę być w miejscu gdzie mogłam uświadomić sobie metaforycznie, że wszystko jest tak blisko.

Mam dla Was i dla siebie film, który dzisiaj uświadomił mi, że można uczyć się teorii oraz od ludzi wkoło każdego dnia. I jak będę gotowa to przejmę inne, fascynujące stanowiska. Jestem na początku fascynujące drogi do nowego sukcesu i wierzę, że porzucenie kilku nałogów pozwoli mnie się wkrótce cieszyć wielkoma sukcesami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz