Wprawdzie tytuł prosto z najbardziej popularnych gazet sensacyjnych ( brukowców po prostu), to tematyka będzie poważna. W związku, że nasz rodzimy rynek projektantów mody rozwija się i przechodzi przez tajfun pokazów mody, który trwa prawie miesiąc, zacznę o istocie sprawy... jeżeli pomyślałeś o sukienkach i ubraniach, błądzisz bracie/ siostro.. chodzi o celebrytów.
Polski rynek odzieżowy w sektorze dóbr luksusowych nakręca się, a przynajmniej tych firm krążących koło Zary, to nadal nikogo nie stać na pokaz mody sfinansowany przez samego siebie. Szkoda, może wszelkie publicity i kształt pokazów wyglądałby bardziej wyrafinowanie, może.. a może nie. W każdym razie pokaz Victoria's Secret jest wydarzeniem łączącym i modę, i urodę i gwiazdy modelingu, dlatego odnosi sukces SPRZEDAŻOWY.
A do tego dąży każdy projektant mający u boku Brand Menagera.
I już wskazaliśmy pierwszy trop dla naszych młodych, krążących w kleszczach sponsoring.... Ale tak moim mili to tylko w Ameryce, bo tylko tam pieniądz krąży, nawet jak go nie ma.
A co u nas ? Koko, spoko, lewa ( tak nie Lewy), prawa, spoko... strony pierwszych rzędów, a nawet bardzo. Mamy kilka pogodynek ( jak pani Gardias przyjdzie to jesteśmy ustawieni), mamy kilka znany, głównie z portalu piesek.pl i nareszcie mamy gwiazdy młode, zdolne a najczęściej rozpoznawalne od 20 do 22 ( tylko w sytuacjach, gdy odbiornik telewizyjny jest włączony). Oj, to musukularni paparazzi z kolorowych gazet są zapracowani po kciuk.
I każdy po ciężkim dniu drinka się napije a co, przecież darmowy alkohol w czasach kryzysu to rarytas salonowy. A tu tylko przedpokój.. i to niedokończony.
I tak tym pesymistycznym akcentem zaczynam cykl postów o tematyce salon/ wybieg/ flesz opartych na własnych, subiektywnych doświadczeniach. I obiecuję, że w najbliższym tygodniu będzie relacja z pokazu, który zaskoczy.
Polski rynek odzieżowy w sektorze dóbr luksusowych nakręca się, a przynajmniej tych firm krążących koło Zary, to nadal nikogo nie stać na pokaz mody sfinansowany przez samego siebie. Szkoda, może wszelkie publicity i kształt pokazów wyglądałby bardziej wyrafinowanie, może.. a może nie. W każdym razie pokaz Victoria's Secret jest wydarzeniem łączącym i modę, i urodę i gwiazdy modelingu, dlatego odnosi sukces SPRZEDAŻOWY.
A do tego dąży każdy projektant mający u boku Brand Menagera.
I już wskazaliśmy pierwszy trop dla naszych młodych, krążących w kleszczach sponsoring.... Ale tak moim mili to tylko w Ameryce, bo tylko tam pieniądz krąży, nawet jak go nie ma.
A co u nas ? Koko, spoko, lewa ( tak nie Lewy), prawa, spoko... strony pierwszych rzędów, a nawet bardzo. Mamy kilka pogodynek ( jak pani Gardias przyjdzie to jesteśmy ustawieni), mamy kilka znany, głównie z portalu piesek.pl i nareszcie mamy gwiazdy młode, zdolne a najczęściej rozpoznawalne od 20 do 22 ( tylko w sytuacjach, gdy odbiornik telewizyjny jest włączony). Oj, to musukularni paparazzi z kolorowych gazet są zapracowani po kciuk.
I każdy po ciężkim dniu drinka się napije a co, przecież darmowy alkohol w czasach kryzysu to rarytas salonowy. A tu tylko przedpokój.. i to niedokończony.
I tak tym pesymistycznym akcentem zaczynam cykl postów o tematyce salon/ wybieg/ flesz opartych na własnych, subiektywnych doświadczeniach. I obiecuję, że w najbliższym tygodniu będzie relacja z pokazu, który zaskoczy.
coś w tym jest, ale i tak mi się wydaje, że małymi kroczki idziemy do przodu. trzeba być cierpliwym i czekać na rozwój wydarzeń.
OdpowiedzUsuń